Słoneczna jesień

Wielu z Was wie, że mieszkam na wsi,
na małym końcu świata, przy samym lesie.

Właśnie przez to miejsce jesień zaczęła kojarzyć mi się ze słonecznikami.
Bo to właśnie one, mimo nadchodzącego zimna, pięknie kwitną na polach
i cieszą moje oczy. 
I to właśnie one w tym okresie, w dużych ilościach są wynoszone z mojego ogródka. 
Dzięki ich nasionom, okoliczne ptaki będą miały co przegryzać w mroźne dni.

I jak w moje ręce wpadła kolekcja UHK Gallery "Bananarama" 
musiałam wykorzystać ten cudowny słonecznik.

Tak powstała pełna słońca kartka urodzinowa :) 






Swoją pracę zgłaszam na wyzwanie do It's just fun wyzwanie #73 z mojego ogródka




Komentarze

  1. Piękna kompozycja, Dziękuję za udział w wyzwaniu na blogu It's just fun.

    OdpowiedzUsuń
  2. słoneczniki uwielbiam w każdej postaci. Dziękuję za udział w wyzwaniu It's just fun.

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudna praca. a mogę zapytać, gdzie są warzywa lub owoce. pozdrawiam DT It's just fun.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tematem wyzwania jest z " Z mojego ogródka", a słonecznik jest warzywem o jadalnych nasionach ;) Więc słonecznik jest w moim ogrodzie warzywnym i jest warzywem :)

      Usuń
  4. Bardzo optymistyczna praca :) Dziękuję za wspólną zabawę z It's just fun :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna kartka, słoneczno-jesienna, dziękuję za wspólną zabawę na blogu It's just fun!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty