Album w różach na 18-tkę

Parę dni temu stworzyłam niewielki album harmonijkowy, który będzie podarunkiem na 18-te urodziny. Mam nadzieję, że spodoba się solenizantce i zachowa w nim wspomnienia z tego Wielkiego dnia ;)

Białej bazie z Eco-scrapbooking dodałam dziewczęcego uroku stosując papiery w różnych odcieniach różu, koronkę oraz kryształki. Dokleiłam pióra, które mają dodać skrzydeł solenizantce, żeby  mogła realizować swoje marzenia :)

Papiery - Galeria Papieru "Miłość dodaje skrzydeł"
Tekturki - Wycinanka






Pracę zgłaszam do wyzwania Bloom Craft - #5 Bingo
Warstwy - Tekturka - Koronka


Komentarze

  1. Sporo warstw widzę, ale i tak wygląda ten albumik na płaski :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu BloomCraft!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie jest "za gruby" i mocno przestrzenny, to prawda. Ale taki też był mój zamiar :)

      Usuń
  2. piękny, wspaniała kompozycja, dziękuję za zabawę z BloomCraft

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny albumik! Dziękujemy za udział w wyzwaniu BloomCraft

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty