Budowlane kartki

Dzisiaj chciałam Wam pokazać dwie kartki urodzinowe, trochę nietypowe, bo o tematyce deweloperskiej.  Jak wiadomo osoby te pełnią nadzór nad nieruchomością, od projektu zaczynając a kończąc na sprzedaży. Dlatego w mojej kartce zawarłam maszyny budowlane, metalowe konstrukcje, mury, a nawet młotek i pędzel, a wszystko pochlapałam farbami ;) 
Chyba o niczym nie zapomniałam ;)

Papiery - ScrapBerry's Edge of Town
Tekturki - I-Kropka











Kartki zgłaszam na wyzwanie:

(sznurek - tekturka - napis)


Komentarze

  1. świetne papiery i to jak je skomponowałaś. fajna, oryginalna, męska kartka :) dziękujemy za udział w wyzwaniu Filigranek

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo. Wiem, że kartki wyglądają na męskie, ale mimo wszystko zostały stworzone dla kobiet ;)

      Usuń
  2. ekstra kartki! swoją drogą uwielbiam tą kolekcję papierów, idealna na męskie prace :) dziękuję za zabawę z Filigrankami.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) A ja tą kolekcję odkryłam zupełnie przypadkiem ;) Ale na pewno powrócę do niej ponownie.

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty